onsdag den 16. november 2011

Chilled dag med bigsis.

Smuttede en tur til Kværndrup efter skole idag. Min søster & jeg var nede ved Steffens grav. På solsiden, fordi han var et solskinsbarn.<3 Der var fyldt med blomster. Det var så smukt :').

Så smukt, så smukt. Alle de smukke farver minder
mig så utrolig meget om dig. Altid så smilende,
fuld af fest & farver. Altid glad. Steffen, jeg savner
dig, så overdrevet meget. Kom tilbage.<3
Så mange blomster. Kan stadig ikke se for mig at det var dig
der lå i den kiste. Jeg tror ikke på at det er dig der skal ligge
her, som den første på jeres familie gravsted. 18 år, du var
alt for ung til at dø, min skønne pop dreng. Steffen, jeg elsker
dig for fanden.<3 


Nå ja, men så tog vi så ned og handlede ind i brugsen, og købte ind til pandekager. Det var chill nok jo :-). Så vi bagte pølsebrød, pizzasnegle & pandekager. Dejlig dag :'). 


Steffen, jeg glemmer dig aldrig.<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar