fredag den 30. marts 2012

Når jeg bliver stor.....

Okay, jeg er virkelig i tvivl nu.. Har været i brobygning i denne uge på 6 forskellige skoler.. HTX, HHX, STX, HG, Teknisk Skole og SOSU. Min drøm er jo at blive enten forfatter eller journalist. Jeg ved bare ikke om jeg skal tage en STX eller en HHX..
Jeg sad også og læste på nettet omkring kravene til at komme ind på journalisthøjskolen.. Åååååh gud.. Kun 250 ud af 1000 ansøgere bliver valgt.. Jeg ved ikke om jeg skal finde en plan b? Men jeg ved bare ikke hvad det skal være :-(.
Det er underligt at tænke på hvad jeg skal lave resten af mit liv.. Jeg vil jo gerne have et job, som jeg elsker.. Kan bare ikke se hvilke muligheder der ellers er. Brrr... Det er til at blive sindsyg af!

Det har været en okay uge, selvom jeg ikke har haft kontakt til mine 3 andre bedste veninder.. Vi var jo afsted klassevis, så havde kun mulighed for at snakke med hende jeg går i klasse med :-(. Jeg savner mine piger, helt sindsygt!

Jeg har nydt det gode vejr i denne uge! Det skal jo nydes mens det er der!
Det er lækkert med påskeferie! Bare trist at de lover sne? I fucking april måned? Hvad sker der manner? Så kan jeg vel godt pakke mine shorts og solbriller væk igen.. Altså!




#love, peace and harmony <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar