tirsdag den 1. maj 2012

Miss you allready.

Jeg kan ikke tro at der ikke er andet end 61 dage til sommerferien.. 61 dage til den mest triste dag i mit liv, - den dag hvor jeg skal sige farvel til min anden bedsteveninde.. Av mit hjerte.. Tuder næsten ved tanken.. Det er slet ikke til at fatte at 4 år er gået.. 4 år med verdens dejligste pige.. Jeg kan ikke beskrive hvor hårdt det er når en man holder så meget af, skal på efterskole. Den tøs ved alt om mig, alle mine dybeste hemmeligheder.. Hun ved alt det jeg ikke kan fortælle til andre.. En pige som hende møder jeg aldrig igen. Jeg ved at vi vil være veninder længe endnu. Hun er den jeg aldrig vil miste.. Den veninde som jeg aldrig vil glemme. 
Igennem de 4 år vi har været veninder, har vi aldrig nogensinde på et eneste tidspunkt været uvenner. Det er det der gør vores venskab så specielt. 4 år, uden nogen somhelst form for skænderier. Det er helt specielt.. Et venskab som dette, kan ikke beskrives, det skal opleves, føles.. Jeg kan gå ned af gangen på skolen med hende ved min side og føle mig heldigere end nogen anden.. Fordi hun er min veninde, fordi jeg går ved hendes side... 
Nu har vi haft titlen som andenbedsteveninder i snart halvandet år, og det bliver bedre og bedre.. Vi er ikke så meget sammen efter skole, men vi er altid sammen i skolen, og vi har altid de vildeste MGP flips.. Vi kan alle de gamle lorte MGP sange, som ingen andre kan.. Og så bliver der bare gloet underligt på os når vi giver den gas.. Jeg elsker når folk kigger underligt på os :I Vi er helt specielle, underlige, hyper, og alt det sådan to barnlige piger fra 8. klasse kan være I: 

Jeg nyder de måneder jeg har med hende i min hverdag. De sidste uger, dage, minutter, sekunder <3 Jeg vil ikke gå glip af noget af det. Jeg savner hende allerede bare ved tanken om en hverdag uden hende.. En hverdag uden vilde grineflip og MGP sange.. Og underlige danse! For fanden vi gode til de underlige danse! En hverdag uden at blive slæbt ned af gangen for at se på mit crush og prøve at få hans opmærksomhed.. En hverdag uden hendes blondine dumme kommentarer.. Det er næsten ikke til at klare.. Jeg kan jo ikke undvære hende :-(
Jeg har mine to andre bedste veninder.. Men min 4 kløver er ikke hel uden hende.. Det er ikke det samme, det er helt forkert :-(
Line, du skal vide at jeg elsker dig overalt på jorden, og jeg vil gøre alt for at vi holder kontakten, og vi aldrig nogensinde glider fra hinanden! Jeg ved at du glæder dig så fandens meget til at skulle på efterskole! Og jeg misunder dig så meget! Du ved at jeg hader dig for det, men jeg er glad for at du glæder dig.. Det skal nok blive godt for dig, min sporty babe :-* Du får den fedeste oplevelse! Det er jeg sikker på! Men du skal vide, at uanset hvad, så glemmer jeg dig aldrig! Du vil altid have en af de største pladser i mit hjerte! Jeg elsker dig mere end nogle ord kan beskrive. Du er verdens bedste <3
Forever together, never be apart. Maybe in distance, but never in heart (L)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar