onsdag den 25. januar 2012

De der mødre, de er træls!

Sidder og fortæller min mor om at jeg var uvenner med en, fordi hun havde løget for mig. Så siger hun sådan helt koldt og også på en lidt snobbet måde: "Du skal også lige huske og tale sandt!" Og så blev jeg sur, fordi hun fik mig til at fremstå som en løgner, hvilket jeg ikke bryder mig om, da jeg er et ærligt menneske. Så flipper hun totalt ud, og kommer med alt sit "mamma mia" pis.. Årh hvor er jeg dog træt af hende til tider. Nogle gange ville det være nemmere at bo hos min far.
Ja, min far.. Jeg har det utroligt dårligt over det forhold jeg har til ham. Vi snakker kun når det er mest nødvendigt, eller når han vælger at overspamme mine facebook statusser med unødvendige kommentare. Årh, hvorfor skal forældre være så pinlige og krævende? Der findes da ikke noget værre.. Det er da træls..

Min far er nok den mand jeg elsker mest i verden, selvom vi ikke altid har lige meget kontakt, så vil jeg ikke bytte ham ud for nogen anden. Han er manden i mit liv, og det vil han altid være. Verdens bedste far. Han fik en blodprop i hjertet d. 4 januar 2011, og siden den dag har jeg vidst hvor højt jeg faktisk elsker ham. Det er ikke så rart ar være ved at miste sin far.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar