onsdag den 25. januar 2012

Fodbold træning i - 6 grader...

Tror i da jeg gider? Nej vel? Det bliver en kold fornøjelse. Men skal jo nok blive fedt!
Min søde veninde har lige skrevet at det højst sandsynligt er muligt at holde min femtenårs fødselsdag hjemme ved hende! Det er da for nice! Jeg er virkelig glad, fordi jeg hendes far gerne vil give os lov til det! Årh, jamen det bliver jo bare super fedt!
Jeg har lidt på fornemmelsen at det bare går op ad bakke nu! Jeg er pisse glad, hele tiden! Og der er muligvis også en flirt på vej! Årh, jeg elsker sådan noget! Måske får jeg mig en Valentins kæreste? Uha, uha! Ej man har vel lov til at drømme! :-)
Skolen, fodbolden & veninderne kører, så nu går det bare derudaf! Jeg er så glad for tiden! Det er bare topdollar!
#Love

Ingen kommentarer:

Send en kommentar