onsdag den 21. marts 2012

Today's toughts..

Tankerne i dag har kørt mest på at min klasse og jeg skal på KIASK i næste uge.. Noget med Kenskab I Andre Skoler.. Og så efter ferien skal jeg skrive uddannelses plan.. Jeg ved godt hvad jeg vil med mit liv, men jeg ved ikke om jeg tør føre det ud i livet. Hele mit liv har jeg drømt om at blive journalist eller forfatter. Jeg elsker at skrive, læse og opleve ting.. Men jeg ved at man skal have et godt gennemsnit for at blive journalist. Og jeg er i tvivl om jeg har nosser til at klare det. Men én ting er sikkert.. Jeg tager udfordringen op og tager på gymnasiet efter 9. klasse. Jeg tager ikke 10. med. Selvom man får mange oplevelser med hvis man tager 10. så vil jeg helst igang med min uddannelse så hurtigt som muligt.
Jeg havde tænkt mig at søge ind på journalist højskolen i Aarhus, men så kom jeg til at tænke på at jeg ikke kunne holde ud at være så langt væk fra min familie.. Så jeg tror jeg tager den i Odense istedet. Det er meget at rumme i hovedet for en 8. klasser som mig.. Puha..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar