torsdag den 26. januar 2012

Smil til verden!

Smil til verden, og den smiler til dig!
Jeg er så glad! Hele tiden! Jeg smiler så meget, hele tiden! Jeg tror det hele har vendt for mig! Jeg har den der fantastiske følelse i maven. Jeg er tilfreds! Og så bliver den der flirt, bare sødere og sødere! Det er så dejligt!
Jeg har de bedste veninder i verden, og det hele kører bare!
Var oppe i byen idag, og kigge efter en kjole til 50 års fødselsdag her den 3 marts, og så hang den der bare.. Årh hvor blev jeg forelsket! Så den blev kørt ind på mors kredit kort, mange tak! Nu mangler jeg bare et par sko, som jeg håber på at finde i Deichmann!
Har lavet ''gæsteliste'' til min femtenårs fødselsdag, der står 23 personer på indtil videre.. Måske man skulle skære nogle fra? Det er lidt mange til sådan en privat fest! :-).
Jeg skal ud til min far i weekenden igen. Det vil så sige ingen mobil eller computer.. Æv æv.. Men det er jo hyggeligt nok, så jeg overlever nok.
Nu vil jeg smile videre, vi ses derude sometime!
#peace

Ingen kommentarer:

Send en kommentar