fredag den 17. februar 2012

14 dage til jeg bliver 15!

Yeah, der er 14 dage til jeg bliver 15! Holder fødselsdage hjemme ved en veninde på onsdag, det bliver så feedt! :-) Glæder mig så sindsygt meget!


Var i rosengaardscenteret idag og shoppe lidt, fik købt et nice lilla cover til min Iphone og så en vildt sød trøje til på onsdag.. Og så fik jeg købt de fedeste stiletter i Deichmann! Min ynglings butik no. 1!
Jeg tror det bliver den fedeste aften, med en masse dejlige mennesker.




Jeg ser så mange hjerter for tiden. Jeg er simpelthen så vildt mega meget forelsket.. Ikke kun i mine sko, men også i denne her søde fyr<3 Han går i 7. på en anden skole i min by. Har kendt ham i 2 år eller sådan noget, men der er først kommet følelser frem nu. Jeg er så glad for ham, og så vildt forelsket i ham.. Jeg håber det er seriøst denne gang, og ikke noget af det der fnidder. Men det tror jeg ikke det er.<3

Lige nu ligger jeg og ser x factor med min søde lillebror. Mulila er så meget min favorit! Jeg glæder mig til at høre Idas smukke stemme igen, hun er så fantastisk og så smuk! Det er så belastende! Skal måske til Herning og se finalen med en veninde.. Det kunne være det fedeste! Håber på at det sker!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar