mandag den 27. februar 2012

...

Har haft en utrolig dejlig, men travl vinterferie..
Søndag - ude og bowle med hele familien.<3
Mandag - sammen med ham den søde og i biffen med Vinni og Niko.<3
Tirsdag - ud og skøjte, i bilka og rosen med familien.<3
Onsdag - Holde 15 års for de søde venner.<3
Torsdag - oprydning og tømmermænd.<3
Fredag - Afslapning og ud til min far til søndag.<3

Min 15 års var et hit! Der er bare nogle ting jeg har valgt at glemme, som ikke skulle have været sket :-I Men det var en for vild fest! Skal 100 % gøres igen en dag!

Søøøøde Mai, du er noget helt særligt,
jeg elsker dig rigtig højt, og det ved du
også godt! Vores venskab er noget helt
særligt!<3
 Madse basse... Du er en ven i verdens-
klasse. Det ved du også godt ;-). Er rigtig
glad for at du gjorde min aften så god!<3
Cille mus, jeg elsker dig højere end ord kan beskrive, du og jeg mod resten af verden, du er en ener min skat!<3

 Maria min skat, du er en dejlig veninde,
som jeg kan dele en masse ting med. Vi
er sku et godt match :-*
Jonas basse, du er en ven i verdensklasse.
Jeg ville ikke være kommet hertil, hvor jeg
er idag uden dig. Tusind tak <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar