torsdag den 9. februar 2012

Loooooove (L)

Jeg sender alt den kærlighed jeg har i mit hjerte ud til jer. Jeg er simpelthen så glad, så forelsket, så fandens lykkelig. Jeg har ikke været så glad i lang tid. Jeg sender smil ud til jer alle sammen. Det er så fantastisk at være mig for tiden!
Jeg har endelig fundet noget seriøst igen. Jeg er simpelthen så forelsket i den dreng. Han er virkelig fantastisk. Fuck om han er et år yngre end mig, kærlighed har ingen alder. Men han er simpelthen bare så sød! Og så bor han i Ringe. Endelig en der bor tæt på, faktisk kun 900 meter fra mig! Det er bare dejligt! Jeg glæder mig utroligt meget til at være sammen med ham igen.
Vi var sammen igår.. En smule akavet i starten, men så begyndte vi at snakke. Og han snakker bare som et vandfald :-D og så kom vi måske også til at kysse en lille smule :-I. Kun lidt!





Havde fysik/kemi i skolen idag. Ja... Jeg er ikke så gode venner med det fag.. Skulle lave en røgbombe idag. Det kogte så over, så den gik af indenfor..... Så vi startede brandalarmen, og alting... Hele skolen blev røget til... Bum, Signe skal IKKE røre rundt i tingene mere i fysik...




Sådan så det jo så ud efter den var færdig... Man kunne ingenting se.. Følte mig slet ikke dum :-I

Ingen kommentarer:

Send en kommentar