fredag den 16. marts 2012

wtf?

Pludselig kommer alle fordommene op i mig igen.. Fordi én har knust mit hjerte, er alle bare svin.. Men sådan er det jo ikke? Det ved jeg jo også godt.. Men jeg er såååå skuffet.. Selvom vi ikke kom sammen, var jeg så skide forelsket i den dumme dreng :-(...
Men pyt med det, nu skal vi være positive!






Har lavet film hele denne uge :-). Eller, halvdelen af ugen :-P. Vi blev færdige i onsdags, så har egentligt bare holdt fri igår og idag skal jeg lige op og aflevere filmen, og så hello seng igen :-D.
Jeg synes selv at den blev rigtig god! Skal nok smide et link op når den kommer på nettet! :-)
Jeg havde ikke den helt store rolle, men jeg var instruktør, og det er jeg meget glad for :-).






Ugen før påskeferien skal min årgang i sådan noget der hedder Kiask :-). Vi skal rundt på de forskellige skoler som er muligheder efter 9. klasse :-). Vi skal jo snart beslutte hvad vi vil efter skolen :-P. Jeg skal 100 % på Midtfyns Gymnasium efter 9. :-). Det besluttede jeg for laaaaaang tid siden :-I

Ingen kommentarer:

Send en kommentar