fredag den 3. februar 2012

Sne, sne og... sne?

Det er da lige godt grov' med alt det sne.. Tror i da jeg magter det? Nej vel? :-) Jeg synes faktisk at det er ret træls :-( Især fordi drengene ser mig som det nemmeste offer for alt den kolde sne.. Jeg skal nok få min hævn drenge! Trust me!
Årh ja, så har jeg termins prøver på mandag! Tror i da at jeg er nervøs? Joeh, bare sådan en smule.. Tror faktisk bare at det bliver noget værre møg.. Især matematik! Det er problem regningen jeg er mest nervøs for..

Jeg er har fået en sang på hjernen.. Jeg hører den konstant! Ai Se Eu Te Pego med Michel Teló. Den er så f...... god! Det er helt vildt! Jeg elsker italianere! :-P Han er da noget charmerende, er han ikke? :-D



Nå men, i må have en fantastisk weekend, kærlighed til jer alle sammen (L)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar