mandag den 19. marts 2012

Jeg har det godt!



Hej guys <3
Sender lidt loove til jer derude! Det kan vi alle have brug for engang imellem :-).
Nu er det en uge siden jeg blev droppet, og jeg er goodt på vej videre! Jeg har opdaget at der er mange andre søde drenge rundt omkring!

Det har været en lidt hård dag i skolen med prøve i engelsk, fremlæggelse i dansk og aflevering i matematik.. Det har gjort mig en smule træt..
Da jeg kom hjem ryddede jeg op på mit værelse. Her er så dejligt rent nu, hihi :-P

Nå jamen, jeg har egentligt ikke så meget at skrive.. Jeg er glad idag, og så skal jeg til fodbold senere, og det gør det jo meget bedre! :-).
Jeg elsker min fodbold, det betyder alt for mig!
Der er intet i hele verden som får mig til at droppe min fodbold.. Jeg elsker mine piger overalt på jorden, og det vil intet kunne ændre på!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar